Cestovní horečka

10. července 2016 v 12:48 | B. |  Deník
Už na mě jde cestovní horečka :D. Už jenom dva dny a jedééém! Nemůžu se dočkat, ale přesně vím, že v úterý večer přijde moje "cestovní nervóza" a já zase budu přemýšlet nad tím, co vše se může pokazit (celá já).

Dnes bych si měla zkusit, jestli mám funkční stan. Teď si ho půjčoval na týden bratr, takže se docela bojím, aby byl v původním stavu. Mám naštěstí stan Quechua 3 second, takže s rozložením nebude problém, spíš se rozčiluju se skládáním, vždycky se bojím, že tam při překřižování udělám nějakou chybu a stan se "zlomí". Už si nepamatuji, jak se skládá, takže se opět musím podívat na video s instrukcí :D. Už vidím těch sprostých slov, co zase vyprodkuji.
Na fesťák má se mnou letos jet i přítel. Ano, jsem ráda, ale trochu se toho taky děsím. Mám kamaráda, na kterého nehorázně žárlí a nemá ho rád (mimochodem jsem ujetá, když má kluk dlouhé vlasy a to právě onen kamarád má, proto na něj tak žárlí :D). Bojím se, že se něco pokazí a že se všichni pohádáme. Mám obavy, že mě tam jede hlídat, jenomže já když se naštvu, tak kolem sebe plivu jed, tak se snad nedám :). Jede nás letos taky docela dost, každý rok více a více. První rok jsme jeli tři, minulý rok nás jelo pět a letos nás jede kolem devíti, takže zabereme se svými bágly celý vagón :D.
Moc se těším, ale jak už jsem říkala, mám také strach z toho jídla. Mimochodem miluju pivo a nadevše miluju pivo Černá hora, což u nás nemáme, takže se na něj hrozně moc těším. Moc zdravých stánků tam taky neseženu, ale furt se snažím sama sebe přesvědčit, že to zase shodím. Je to přecejenom týden a pak už nikam nejedu, na hubnutí potom budu mít celý rok, takže se snažím hodit do pohody :). Co mě taky trošku štve je to, že nedocvičím Jillian. Skončím přesně 2.levelem před 3. levelem. V pondělí cvičím poslední den a v úterý si jdu barvit vlasy na červeno a balit, takže to už cvičit nebudu. Jsem z toho trochu nesvá, ale fesťák si tím rozhodně zkazit nehodlám. A ano, jsem hrozná, jak pořád o fesťáku melu, ale hrozně se těším, navíc uvidím lidi, co potkáváme jen tam :).
Dost o fesťáku. Dnes v noci jsem opět nemohla spát. Pořád jsem se převalovala, takže jsem si nakonec vzala knížku Fotograf z Osvětimi a dočetla jsem ji celou. Potom jsem si pustila na youtube Shopaholic Nicol. To už jsem byla vážně zoufalá, protože jsem tohle nikdy nesledovala, ale nevěděla jsem, co dělat. K mému překvapení jsem zjistila, že některá videa jsou docela zábavná a jak už jsem řekla, miluju drogerie a všechno kolem toho, takže jsem shlédla pár recenzí :). Nakonec jsem si asi ve čtyři hodiny ráno pustila český film Údolí krásných žab a shlédla ho asi dvakrát :D. Ano, miluju české filmy a znám je snad úplně všechny :D. Teda jenom ty starší :). Nakonec jsem usnula asi na tři hodiny, zdály se mi zase kravinky.
Zítra sem přidám asi nějakou inspiračku, pořád teď píšu do deníku. Pak napíšu poslední článek v úterý a pak napíšu asi až příští týden v pondělí a nebo v úterý :). Až se vrátím, založím nové rubriky a budu mít zpět svou zrcadlovku, takže budu moct fotit jídlo a další blbosti. Mobilem to odmítám, protože kvalita je něco nepopsatelného :D.
Dodatek - včera by Bon Scott oslavil narozeniny. Najdu tu nějaké jeho příznivce? :D Miluju ho :).

VČEREJŠÍ JÍDELNÍČEK
Snídaně: Pohanková palačinka s umělým sladidlem (stévie) s řeckým jogurtem a chia semínky
Svačina: /
Oběd: Brambory se šunkou a fitness sýrem
Svačina: Rýžový chlebíček s jogurtem
Večeře: Losos na tymiánu
Pití: Voda, káva
Pohyb: mega úklid, 8. den s Jillian 2.level

DNEŠNÍ JÍDELNÍČEK
Snídaně: Pohanková palačinka s umělým sladidlem, řeckým jogurtem a banánem
Svačina: /
Oběd: Bude rizoto s kuřecím masem a hráškem
Svačina: Nejspíše rýžový chlebíček s okurkou
Večeře: Kuře se zeleninou
Pití: Voda, káva
Pohyb: Jillian 9. den level 2.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Key Key | Web | 10. července 2016 v 15:12 | Reagovat

Taky jsem měla jet na fesťák, ale nakonec jsem to musela zrušit (kvůli určitým lidem, kteří by tam byli se mnou) :/ No věřím, že musíš být vážně dost natěšená :D Doufám, že si to úplně nejvíc užiješ a s jídlem si nelam hlavu ;) Vedeš si úžasně a určitě to všechno zase shodíš!

2 HoneyBunny HoneyBunny | Web | 10. července 2016 v 17:40 | Reagovat

Tak si to tam hlavně užij :) Dělat si na takových akcích starosti s jídlem fakt nestojí za to, prostě to neřeš a užívej si :D

3 Bella Bella | Web | 10. července 2016 v 19:44 | Reagovat

To se máš :) uží si to. Taky snad jednou pojedu...

4 Cassie Cassie | Web | 10. července 2016 v 20:47 | Reagovat

Máš naprosto skvělej jídelníček :) jsi úžasná.
Fesťák si užij a přítelovo žárlení hoď za hlavu. Nějak to vyplyne, vůbec se na to nesoustřeď a prostě užívej :)

5 Emma Emma | Web | 10. července 2016 v 22:21 | Reagovat

Užij se fest! Moc závidim :) Věřím že tě mrzí ta Jillian. Já jí taky nikdy nedocvičila, pokaždý mi do toho něco vlezlo :(
A jinak přítele se snažim na takové akce moc nebrat, ráda se bavím a on hrozně žárlí a 100% by to dopadlo hádkou, tak snad to u vás bude OK! :)

6 honestum honestum | Web | 10. července 2016 v 23:01 | Reagovat

Krásný jídelníček :) Ano já to chápu, tak mě teď čekají dva festivaly a nemůžu se dočkat, nejen že nemyslím na nic jiného, ale ani nemluvím o ničem jiném :)

7 Jajinka Jajinka | Web | 11. července 2016 v 13:32 | Reagovat

Bože MOR. Jak já tam ráda jezdila, jak jsem to tam milovala ♥ Ta atmoška tam se nedá k ničemu přirovnat. A přesně jak říkáš - vždy nás jelo o něco víc a vždy jsem se tak sházela pěkně po roce s lidma :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.